En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Mustafa Ceceli - Kar Etmez Ahım

Mustafa Ceceli - Kar Etmez Ahım

Mustafa Ceceli - Şarkı Sözleri - SarkiSozleriNette.Com
Mustafa Ceceli - ŞarkıSözleriNette
Kar etmez ahım, sen gülizare.
Onulmaz işler güzelim, dilde bu yare.
Olsam da geçmem, bin pare pare.
Sevmiş bulundum güzelìm, gayrı ne çare...

O aksın yaşım, billahi silmem.
Mecnun'un oldum güzelim, terkedebilmem.
Kessen de başım, senden ayrılmam.
Sevmiş bulundum güzelim, gayrı ne çare...

Vur beni akmaz, billahi kanım.
Mecnun'a döndüm güzelim yok mu imanın..?

Çekmez bu derdi efendim herkes.
İster kabul et güzelim ister başım kes...
Gurbet ellerde kalmışam bir kez,
Sevmiş bulundum güzelim gayrı ne çare...

Sanatçı:Mustafa Ceceli
Albüm:Aşk İçin Gelmişiz (Full Albüm)
Çıkış Tarihi:2015
SarkiSozleriNette.Com
Mustafa Ceceli - Kar Etmez Ahım Lyrics (Official Video)
Mustafa Ceceli - Kar Etmez Ahım (2015)Şarkı Sözü Dinle & İzle + Youtube + İzlesene
Mustafa Ceceli - Aşk İçin Gelmişiz [2015] Full Albüm ttnetmuzik
Mustafa Ceceli - Aşk İçin Gelmişiz Albümü Sözleri & Dinle & Şarkı Sözü
Mustafa Ceceli - Kar Etmez Ahım Video İzle - Şarkı Dinle:

Paylaş :