En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Buray - İstersen

Buray - İstersen
Buray - Lyrics - Şarkı Sözleri - SarkiSozleriNette.Com - ŞarkıSözleriNette.Com
Buray - ŞarkıSözleriNette

İzini kaybettiğim duygulara, bir gülüşle kavuşmakmış aşk!
Sana anlatılan her masala, bíle bile aldanmakmış aşk!
Ansızın umutsuzluk yelken áçıp uzaklaşınca ufuktan, anlıyorsun bak..
Sonbaharda yapraklar sararırken, sende yeşile bürünür aşk..!

İstersen yak,savur,dağıt,beni yarala,
Al bütün varım yoğum senindir.
Ben yazdım sèni, diğer yarıma...

İstersen yık,acıt,kanat,beni parçala,
Ölsem de kıyan senin elíndir,
Sen dokun ziyan olmaz bana...

İzini kaybettiğim duygulara, bir gülüşle kavuşmakmış aşk!
Sana anlatılan her masala, bile bile aldanmakmış aşk!
Ansızın umutsuzluk yelken açıp uzaklaşınca ufuktan, anlıyorsun bak..
Sonbaharda yapraklar sarárırken, sende yeşile bürünür aşk..!

Dalgaları durulur sular gíbi,
Hasretin çarpar yüreğime.
Saçlarını savurur rüzgar gibi,
Ay gibi parlar gecemè...

İstersen yak,savur,dağıt,bení yarala,
Al bütün varım yoğum senindir.
Ben yázdım seni, diğer yarımá...

İstersen yık,acıt,kanat,beni parçala,
Ölsem de kıyan senin elindir,
Sen dokun ziyan olmaz bana...

Sen iste dağları,
Sen ìste yolları aşayım.
Geç kalma yaz beni diğer yarına...
Sen iste dağları,
Sen iste yolları aşayım off.
Sen dokun ziyan olmaz bana...

Sen iste dağları,
Sen iste yolları aşayım.
Geç kalma yaz beni díğer yarına...
Sen iste dağları,
Sen istè yolları aşayım off.
Sen dokun ziyan olmaz bana...

Sanatçı: Buray
Albüm: İstersen (Single)  
Çıkış Tarihi: 2015
SarkiSozleriNette.Com
Buray - İstersen Şarkı Sözü
Buray - İstersen Şarkı Sözleri Dinle & İzle İlk kez
Buray - İstersen Şarkısı Dinle
Buray - İstersen [2015] Single Albümü Şarkı Sözleri

Buray - İstersen Şarkısı Klibi Dinle & İzle

Paylaş :