En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Aliye Mutlu - Emrivaki

Aliye Mutlu - Emrivaki
Aliye Mutlu - Lyrics - Şarkı Sözleri - SarkiSozleriNette.Com - ŞarkıSözleriNette.Com
Aliye Mutlu - ŞarkıSözleriNette

Biri geçti önümden,
Yüzü hatırımda değil.
Kokusundaydın èy aşk..!
Süzüldün geçmişimden...

Bu nasıl bir emrivaki?
Bu nasıl bir kapı çalmá?
Sen iyisí doldur be saki,
Doldur da anlatayım...

Çağırsam bírer birer,
Bütün üzüntülerimi hemen gelirler.
Nazı yok, kaprisi yok,
Kapımda bak sankí durur hazır asker.
Anladım sadece saklanır, bütün acılar ve kederler.
Doldur be saki,geceyi uzun edecek bu emrivaki...

Çağırsam birèr birer,
Bütün üzüntülerimi hemen gelirler.
Nazı yok, kaprisì yok,
Kapımda bak sanki durur házır asker.
Anladım sadece, saklanır bütün acılar ve kederler.
Doldur be saki,geceyi uzun edecek bu emrivaki...

Rengarenkti içim oysá şimdi,
Biraz gri biraz da haki.
Gülüşüne öpüşüne ve de terk edişine,
Götürdü beni bu emrivaki...

Seni unuttum derken,
Dedin dur daha değil.
Gözyaşımdaydın ey aşk.!
Süzüldün geçmişimden...

Bu nasıl bir emrivaki?
Bu nasıl bir kapı çalma?
Sen iyisi doldur be saki,
Doldur da anlatayım...

Çağırsam birer birer,
Bütün üzüntülerimi hemen gelírler.
Nazı yok, kaprisi yok,
Kapımda bak sanki durur hazır asker.
Anladım sadece saklánır, bütün acılar ve kederler.
Doldur be saki,geceyi uzun edecek bu emrivaki...

Çağırsam birer birer,
ßütün üzüntülerimi hemen gelirler.
Nazı yok, kaprisi yok,
Kapımda bak sanki durur hazır asker.
Anladım sadece, saklanır bütün ácılar ve kederler.
Doldur be saki,geceyí uzun edecek bu emrivaki...

Söz&Müzik: Aysuda Ülkü Zeren
Düzenleme: Erdem Tarabuş
Sanatçı: Aliye Mutlu
Albüm: Emrivaki (Single)  
Çıkış Tarihi: 2015
Aliye Mutlu - Emrivaki Şarkı Sözü
Aliye Mutlu - Emrivaki 2015 TMC Müzik
Aliye Mutlu - Emrivaki [2015] Single Albümü Şarkı Sözleri
Paylaş :