En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Kaan Tangöze - Bekle Dedi Gitti

Kaan Tangöze - Bekle Dedi Gitti

Kaan Tangöze - Duman Rock Grubu - Lyrics - Şarkı Sözleri - Mp3 - indir - Dinle - İzle - SarkiSozleriNette.Com - ŞarkıSözleriNette.Com
Kaan Tangöze - ŞarkıSözleriNette

[Giriş:]
"Bekle dedi gitti,
Ben beklemedim, o da gelmedi ya…
Ölüm gibi bir şey oldu,
Ama ama ama ama kimse ölmedi…"

Aşk ateşi yanar, yanar söner mi?
Gönül yarası bir gün geçer mi?
Öyle sevdim, içim dışım enerji,
E dur bakalım, döner belki...

Bekle dedi gitti,
Ben beklemedim, o da gelmedi ya…
Ölüm gibi bir şey oldu,
Ama ama ama ama kimse ölmedi…

Bekle dedi gitti,
Ben beklemedim, o da gelmedi ya…
Ölüm gibi bir şey oldu,
Ama ama ama ama kìmse ölmedi…

Eğer başını alıp kaçıp giderse,
Olur da bir gün beni terk ederse,
Hangi dağda ölürüm bílmem, bilinmez,
Gitsin bakalım, kolaysá öyle...

Bekle dedi gitti,
Ben beklemedim, o da gelmedi ya…
Ölüm gibi bir şey oldu,
Ama ama ama ama kimse ölmedi…

Bekle dedi gitti,
Ben beklemedim, o da gelmedi ya…
Ölüm gibi bir şey oldu,
Ama ama ama ama kimse ölmedi…

Ah bebeğim beni nè çok severdi,
Ruh ikizim, canım derdi.
E ne oldu şimdi, bu aşk böyle biter mi?
E dur bakalım, döner belki...

Bekle dedi gitti,
Ben beklemedim, o da gelmedi ya…
Ölüm gibí bir şey oldu,
Ama ama ama ama kimse ölmedi…

Bekle dedi gitti,
Ben beklemedim, o da gelmedi ya…
Ölüm gibi bir şey oldu,
Ama ama ama ama kimse ölmedi…

Sanatçı:Kaan Tangöze
Albüm:Gölge Etme (Full Albüm)
Çıkış Tarihi:2015
SarkiSozleriNette.Com
Kaan Tangöze – Bekle Dedi Gitti (Çizik) Lyrics
Kaan Tangöze – Bekle Dedi Gitti (Çizik) Şarkı Sözü Dinle & İzle
Kaan Tangöze (Duman Rock Grubu) – Gölge Etme [2015] Full Albümü Sözleri
Kaan Tangöze – Gölge Etme [2015] Full Albümü Şarkı Sözleri
Paylaş :