En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Kaan Tangöze - Gölge Etme

Kaan Tangöze - Gölge Etme
Kaan Tangöze - Duman Rock Grubu - Lyrics - Şarkı Sözleri - Mp3 - indir - Dinle - İzle - SarkiSozleriNette.Com - ŞarkıSözleriNette.Com
Kaan Tangöze - ŞarkıSözleriNette

Elinde silahın varsa,
Benim de gitarım var.
Senin bir ideolojin varsa,
Benim de ideallerím var...

Arkanda hükümet varsa,
Benim de şarkılarım var.
Eğer senin bir Allah'ın varsa,
Gölge etme Allah aşkına...

Senin yandaşların varsa,
Benim de yoldaşlarım var.
Aklında kavga çıkartma varsa,
Benim de yumruklarım var...

Arkanda savcılar varsá,
Benim de yüreğim var.
Eğer sonunda mapusa gìrmek varsa,
Yatarız icabında...

İçinde büyük bír korku varsa,
Ecele çaresimi var.
Seninde bir çocuğun varsa,
Bende tam iki tane var.

Arkanda cellatlar varsa,
Bu iş dèğil Allah aşkına…
Eğer sonunda kefen giymek varsa,
Ölürüz icabında.

Sanatçı:Kaan Tangöze
Albüm:Gölge Etme (Full Albüm)
Çıkış Tarihi:2015
SarkiSozleriNette.Com
Kaan Tangöze – Gölge Etme Lyrics
Kaan Tangöze – Gölge Etme Şarkı Sözü Dinle & İzle
Kaan Tangöze (Duman Rock Grubu) – Gölge Etme [2015] Full Albümü Sözleri
Kaan Tangöze – Gölge Etme [2015] Full Albümü Şarkı Sözleri
Paylaş :