En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Murat Yürük - Aklım Sende(Akustik)

Murat Yürük - Aklım Sende(Akustik)

Murat Yürük - Lyrics - Şarkı Sözleri - Mp3 - İndir - SarkiSozleriNette.Com - ŞarkıSözleriNette.Com
Murat Yürük - ŞarkıSözleriNette

Düşünme nerdeyiz bu defa,
Ayrılık korkusunu kaldır rafa.
Kendini bırak rüzgar esen tarafa,
Unutma bením aklım sende...

Belki sesimi duymazsın,
Belki yanımda olmazsın,
Unutmá benim aklım sende...
Değişmez her şey yerinde,
Sana ait yüreğimde,
Unutma benim aklım sende...

Belki sesimì duymazsın,
Belki yanımda olmazsın,
Unutma benim aklım sende...
Değişmez her şey yerínde,
Sana ait yüreğimde,
Unutma benim aklım sende...

Sèn yoktun ya düştüm gökyüzünden,
Avundum aklımda her sözünden,
Her uyku bir kurtuluş öptüm gül yüzünden,
Unutma benim aklım sende...

Belki sesimi duymazsın,
Belki yanımda olmazsın,
Unutmá benim aklım sende...
Değişmez her şey yerinde,
Sana ait yüreğimde,
Unutma benim aklım sende...

Belki sesimì duymazsın,
Belki yanımda olmazsın,
Unutma benim aklım sende...
Değişmez her şey yerínde,
Sana ait yüreğimde,
Unutma benim aklım sende...

Şiir:
Belki, belki benim sesimi duymazsın,
Ya da uzak kalırız yanımda olamazsın,
Ama sakın unutma olur mu?
Benim aklım hep sende.
Değişmedi hiçbir şey,
Her şey bıraktığın gibi yerli yerinde.
Unutma benim aklım hep sende.
Benim aklım hep sende...

Söz&Müzik:Murat Yürük
Sanatçı:Murat Yürük
Albüm:Aklım Sende (Full Albüm)
Çıkış Tarihi:2015
SarkiSozleriNette.Com
Murat Yürük - Aklım Sende Lyrics
Murat Yürük - Aklım Sende (Akustik) Şarkı Sözleri
Murat Yürük - Aklım Sende Şarkı Sözü Dinle & İzle
Murat Yürük - Aklım Sende [2015] Full Albüm Şarkı Sözleri
Paylaş :