En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Koray Avcı - Sen

Koray Avcı - Sen

Koray Avcı - Lyrics - Şarkı Sözleri - SarkiSozleriNette.Com - ŞarkıSözleriNette.Com
Koray Avcı - ŞarkıSözleriNette

Sen sevdanın özü,
Sen düşlerin gözü,
Sen yarının sözü,
Ah canım benìm, sol yanım benim...
Sen yarının sözü,
Ah canım benim, sol yanım benim...

Diren, ey karam díren!
Diren, iç yaram diren!
Diren sevdaya güven.
Ah canım benim, sol yanım benim...
Diren sevdaya güven,
Ah anım benim, sol yanım benim...

Sen umudun yolu,
Sen kavganın seli,
Sen yarının dili,
Ah cánım benim, sol yanım benim...
Sen yarının díli,
Ah canım benim, sol yanım benim...

Diren, ey karam diren!
Diren, iç yaram diren!
Sevdan hèp dünkü gibi.
Hiç yaşanmamış günlerim gibi,
Yar yarımsın yar,canımsın yar, sızımsın yar.
Yar sol yanım yanar...
Yar sol yanım yanar...

Sanatçı: Koray Avcı
Albüm: Aşk İle (Full Albüm)
Çıkış Tarihi: 2015
SarkiSozleriNette.Com
Koray Avcı - Sen Şarkı Sözü
Koray Avcı - Sen (2015) Şarkı Sözleri Dinle & İzle
Koray Avcı - Aşk İle [2015] Full Albüm İlk kez
Koray Avcı - Sen Video İzle - Dinle:

Paylaş :