En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Murat Yürük - Zaafımsın

Murat Yürük - Zaafımsın

Murat Yürük - Lyrics - Şarkı Sözleri - Mp3 - İndir - SarkiSozleriNette.Com - ŞarkıSözleriNette.Com
Murat Yürük - ŞarkıSözleriNette

Soracaklar nedèn diye,
Onca güzel içinden neden sen diye.
Bilmiyorlar, zaafımsın.
Cevabım basit; gördüm, döndüm deliye...

Soracaklar neden díye,
Onca güzel içinden neden sen diye.
Bilmìyorlar, zaafımsın.
Cevabım basit; gördüm, döndüm deliye...

Uzun uzun düşünmedim,
İçimden gelen sesi sení dinledim.
Zoru sevmek kolay derler,
Zaafım varmış, ben de senden öğrendim…

Aşk gönlüme senle dolsun,
Olacaklarım seninle olsun,
Koca bi sevda küçük bir kalp,
Kabul et saná hediyem olsun...

Aşk gönlüme senle dolsun,
Olacaklarım seninle olsun,
Koca bi sevda küçük bir kalp,
Kabul et saná hediyem olsun...

Söz&Müzik:Murat Yürük
Düzenleme: Arda Nural
Sanatçı:Murat Yürük
Albüm:Aklım Sende (Full Albüm)
Çıkış Tarihi:2015
SarkiSozleriNette.Com
Murat Yürük - Zaafımsın Lyrics
Murat Yürük - Zaafımsın Şarkı Sözü Dinle & İzle
Murat Yürük - Aklım Sende [2015] Full Albüm Şarkı Sözleri
Murat Yürük - Zaafımsın Video İzle - Dinle:

Paylaş :