En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Murat Yürük - Varsa Kaderde

Murat Yürük - Varsa Kaderde

Murat Yürük - Lyrics - Şarkı Sözleri - Mp3 - İndir - SarkiSozleriNette.Com - ŞarkıSözleriNette.Com
Murat Yürük - ŞarkıSözleriNette

Dünya küçük hani rastlarız,
İki kelime bile olsa laflarız,
Belki o zaman yine başlarız...
Anlamsızca bir ümitle,
Kapına dayánıp günün birinde,
Unutmadım derim izin derinde...

Dünya küçük hani rastlarız,
İki kelime bile olsa laflarız,
Belki o zaman yíne başlarız...
Anlamsızca bir ümitle,
Kapına dayanıp günün birinde,
Unutmadım derim izin derinde...

Ben yine seni bulurum,olurum seninle.
Gururum, onurum, her şeyimle.
Ölürüm seninle varsa kaderde...

Ben yine senì bulurum,olurum seninle.
Gururum, onurum, her şeyimle.
Ölürüm seninlè varsa kaderde...

Bazen olur dünü ararız,
Pişmanlığı çare sanarız,
Gurur yapma iki olgun insanız...
Kavuşma anı geldiğinde,
Bizi tekrar istediğinde,
Ben hiç çekinmem utanma sen de...

Bazen olur dünü ararız,
Pişmanlığı çare sanarız,
Gurur yapma iki olgun insanız...
Kavuşma anı geldiğinde,
İkimize karar verdiğinde,
Ben hiç çekinmem utanma sen de...

Ben yine seni bulurum,olurum seninle.
Gururum, onurum, her şeyimle.
Ölürüm seninle varsa kaderde...

Ben yine seni bulurum,olurum seninle.
Gururum, onurum, her şeyimle.
Ölürüm seninle varsa kaderde...

Söz&Müzik:Murat Yürük
Düzenleme: Arda Nural
Sanatçı:Murat Yürük
Albüm:Aklım Sende (Full Albüm)
Çıkış Tarihi:2015
SarkiSozleriNette.Com
Murat Yürük - Varsa Kaderde Lyrics
Murat Yürük - Varsa Kaderde Şarkı Sözü Dinle & İzle
Murat Yürük - Aklım Sende [2015] Full Albüm Şarkı Sözleri
Paylaş :