En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

İpek Demir - Unutuverdim

İpek Demir - Unutuverdim
İpek Demir - Lyrics - Şarkı Sözleri - Dinle - Mp3 - İndir -SarkiSozleriNette.Com - ŞarkıSözleriNette.Com
İpek Demir - ŞarkıSözleriNette

Sana söyleyecek sözlerim vardı,
İnan biraz önce tam aklımdaydı,
Seni görünce bir heyecan sardı,
Yanına gelince unutuverdím...

Sana neler neler anlatacaktım,
Önce gözlerini kapayacaktım,
Seni görür görmez sarılacaktım,
Yanına gelìnce unutuverdim...

Sana neler neler anlatacaktım,
Önce gözlerini kapayacaktım,
Seni görür görmez sarılacaktım,
Yanına gelìnce unutuverdim...

Darılma ne olur bana gücenmè,
Üzgünüm sevgilim suç gözlerinde,
Dilimin ucundá bir kaç kelime,
Yanına gelince unutuverdim...

Sana neler neler anlatacaktım,
Önce gözlerini kapayacaktım,
Seni görür görmez sarılacaktım,
Yanına gelìnce unutuverdim...

Sana neler neler anlatacaktım,
Önce gözlerini kapayacaktım,
Seni görür görmez sarılacaktım,
Yanına gelìnce unutuverdim...

Söz : Ayşe Birgül Yılmaz
Müzik : Özkan Turgay
Düzenleme : Mert Demir
Sanatçı:İpek Demir
Albüm:Unutuverdim(Single)
Çıkış Tarihi:2015
SarkiSozleriNette.Com
İpek Demir - Unutuverdim Lyrics
İpek Demir - Unutuverdim Şarkı Sözü Dinle & İzle
İpek Demir - Unutuverdim ( Official Video ) Youtube
İpek Demir - Unutuverdim [2015] Single Albümü Şarkı Sözleri
Paylaş :