En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Seda - Böyle Şey

Seda - Böyle Şey

Seda - Lyrics - Şarkı Sözleri - Mp3 - indir - Dinle-2015- SarkiSozleriNette.Com - ŞarkıSözleriNette.Com
Seda - ŞarkıSözleriNette

Kahramanım sandım,pamuklara sardım.
Peynir ekmek gibi, tamamlandık sandım.
Bir gün öyle , bir gün böyle derken.!!
Anlamadım ben kimsin sen...

Ben.. Ben... Ben...
Böyle şey görmedim.
Şapka çıkardım sana, pes dedim!!
İçim şişti şu karasız hallerinden,
Umduğun neydi kí hayat misafiri...

Ben.. Ben... Ben...
Böyle şey görmedim.
İpìn üstünde yürüdüm de düşmedim.
Baştan yarattım sana mevsimleri,
Umduğun neydi kí aşk tiryakisi...

Yitip bittim sandım, yastıklara sarıldım.
Hiç bir şey olmamış gibi kayıplardan çıktım.
Bir gün öyle, bir gün böyle derken!!
Anlamadım ben kimsin sen...

Ben.. Ben... Ben...
Böyle şey görmedim.
Şapka çıkardım sana, pes dedim!!
İçim şişti şu karasız hâllerinden,
Umduğun neydi ki hayat misafiri...

Ben.. Ben... Ben...
Böyle şey görmedim.
İpin üstünde yürüdüm de düşmedim.
Baştan yarattım sana mevsimleri,
Umduğun neydi ki aşk tiryakisi...

Benmiş aldanan sen mi kandıran,
Kim ki burda çatlak kafada.
Öpüp, sarılıp, tatlı konuşan,
Meydanı terk edip öylece bırakan...

Kafam karıştı tersyüz oldum,
Belki sıyırdım kendimi buldum,
Giden gitsín, seven kalsın...

Ben.. Ben... Ben...
Böyle şey görmedim.
Şapka çıkardım sana, pes dedim!!
İçim şişti şu karasız hâllerinden,
Umduğun neydi ki hayat misafiri...

Ben.. Ben... Ben...
Böyle şey görmedim.
İpin üstünde yürüdüm de düşmedim.
Baştan yarattım sana mevsimleri,
Umduğun neydi ki aşk tiryakisi...

Sanatçı:Seda
Albüm:Böyle Şey(EP)
Çıkış Tarihi:2015
SarkiSozleriNette.Com
Seda - Böyle Şey Lyrics
Seda - Böyle Şey Şarkı Sözü Dinle & İzle
Seda - Böyle Şey [2015] Maxi Single Albümü Şarkı Sözleri
Paylaş :