En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Baran Abacı - Seni Unuttum

Baran Abacı - Seni Unuttum
Baran Abacı - Lyrics - Şarkı Sözleri - Mp3 - indir - Dinle-2015- SarkiSozleriNette.Com - ŞarkıSözleriNette.Com
Baran Abacı - ŞarkıSözleriNette

Acı ama gerçekler bunlar mı nesi?
Arkanda duramam sonu felaket.
Anlatma, bana anlatma,
Sensiz günlerim daha güzel geçecek inanıyorum...

Zaten zamanı gelmişti,
Söyledim de kurtuldum.
Artık hayatım değíşti,
Seni unuttum...

Zaten zamanı gelmişti,
Söyledim de kurtuldum.
Artık hayatım değişti,
Seni unuttum...

Her şeyi göze aldım razıyım,
Kararlıyım devam edelim.
Bir daha dönüp arkamá bakmam,
Tadını çıkar bu son günlerín...

Zaten zamanı gelmişti,
Söyledim de kurtuldum.
Artık hayatım değişti,
Seni unuttum...

Zaten zamanı gelmişti,
Söyledìm de kurtuldum.
Artık hayatım değişti,
Sèni unuttum...

Söz & Müzik : Emre Akkuş
Düzenleme : Emircan Korkmaz
Sanatçı:Baran Abacı
Albüm:Seni Unuttum(Single)
Çıkış Tarihi:2015
SarkiSozleriNette.Com
Baran Abacı - Seni Unuttum Lyrics
Baran Abacı - Seni Unuttum Şarkı Sözü Dinle & İzle
Baran Abacı - Seni Unuttum ( Official Video ) Youtube
Baran Abacı - Seni Unuttum [2015] Single Albümü Şarkı Sözleri
Paylaş :