En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Murat Yürük - Sana Geldim (Akustik)

Murat Yürük - Sana Geldim (Akustik)

Murat Yürük - Lyrics - Şarkı Sözleri - Mp3 - İndir - SarkiSozleriNette.Com - ŞarkıSözleriNette.Com
Murat Yürük - ŞarkıSözleriNette

Elimden ancak bu gelir,
Düşündüm biraz karşına geldim.
İçimden sevmek gelír,
İnkar etmedim sana geldim...

Elimden ancak bu gelir,
Düşündüm biraz karşına geldim.
İçimden sevmek gelir,
İnkar etmedim sana geldim...

Ne dersen de, adres sende.
Kaybolan beni almaya geldim.
Kaçsam kalırım yine sende,
Kavak yellerin olmayá geldim...

Özlerken geceler uzun,
Teninde  huzur;kokuna geldim.
Bahanesì yok sensizlíğin,
Mutlu olacak bir-iki sözüne geldim...

Belki bir gün sarhoş olursam,
Anlatacak hikayem sendin.
Bahanesi yok sensizliğin,
Mutlu olacak bìr-iki sözüne geldim...

Ne dersen dè, adres sende.
Kaybolan beni almaya geldim...

Söz&Müzik:Murat Yürük
Sanatçı:Murat Yürük
Albüm:Aklım Sende (Full Albüm)
Çıkış Tarihi:2015
SarkiSozleriNette.Com
Murat Yürük - Sana Geldim (Akustik) Lyrics
Murat Yürük - Sana Geldim (Akustik) Şarkı Sözü Dinle & İzle
Murat Yürük - Aklım Sende [2015] Full Albüm Şarkı Sözleri
Paylaş :