En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Kaan Tangöze - Bir Kız Bana Emmi Dedi

Kaan Tangöze - Bir Kız Bana Emmi Dedi

Kaan Tangöze - Duman Rock Grubu - Lyrics - Şarkı Sözleri - Mp3 - indir - Dinle - İzle - SarkiSozleriNette.Com - ŞarkıSözleriNette.Com
Kaan Tangöze - ŞarkıSözleriNette

Değirmenden gelirim beygirim yüklü,
Şu kızı görenin del olur aklı.
On beş yaşında kırk beş belikli,
Bir kız bana emmí dedi neyleyim...

Birem birem toplayayım odunu,
Bilem dedim bilemedim adını,
Elbistan yanaklı kürdlèr kadını,
Bir kız baná emmi dedi neyleyim...

Bizim ilde üzüm olur alç olur,
Sızılanır bozkurtları aç olur.
Bir yiğide emmi demek güç olur,
Bir kız bana emmi dedi neyleyim...

Karacoğlan der kì noldum nolayım,
Akar sularınan bende geleyim,
Sakal seni cımbızınan yolayım,
Bir kız bana emmi dedí neyleyim...

Sanatçı:Kaan Tangöze
Albüm:Gölge Etme (Full Albüm)
Çıkış Tarihi:2015
SarkiSozleriNette.Com
Kaan Tangöze – Bir Kız Bana Emmi Dedi Lyrics
Kaan Tangöze – Bir Kız Bana Emmi Dedi Şarkı Sözü Dinle & İzle
Kaan Tangöze (Duman Rock Grubu) – Gölge Etme [2015] Full Albümü Sözleri
Kaan Tangöze – Gölge Etme [2015] Full Albümü Şarkı Sözleri
Paylaş :