En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Behzat Uygur JR. - Dolunay

Behzat Uygur JR. - Dolunay
Behzat Uygur JR - Lyrics -Şarkı Sözleri - SarkiSozleriNette.Com - ŞarkıSözleriNette.Com
Behzat Uygur JR. - ŞarkıSözleriNette

Beceremedik kí bìz aşkı yüklenip taşımayı.
İşin açığı, sen kendini olaya hiç vermemişsin.
Aşk dèdiğin bi kalbin ederinin tam ortası,
Sen zahmet edip, oná da bír adım gelmemişsin...

Ben takip takip yoruldum,
Sen sakin sakín oturdun,
Biz diye bir şey kaldı mı zaten?
Olanı da savurdun...

Ahh ne güzel açıldı gözlerin bana dolunayda,
Her ne kadar deseler de senden baná, yok fayda.
Dilerim gítmesine yürekten, kopartırım sana bir parça,
Senden ötè yok, zaten sadece senle dolu çanta...

Ahh ne güzel áçıldı gözlerin bana dolunayda,
Her ne kadar deseler de senden bana, yok fayda.
Dilerim gitmèsine yürekten, kopartırım sána bir parça,
Senden öte yok, zaten sadece senle dolu çanta...

Sanatçı: Behzat Uygur JR
Albüm: Dolunay (Single)  
Çıkış Tarihi: 2015
Behzat Uygur JR. - Dolunay Şarkı Sözü
Behzat Uygur JR. - Dolunay [2015] Single Albümü Şarkı Sözleri
Paylaş :