En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Mustafa Ceceli - Sevdim Seni Mabuduma

Mustafa Ceceli - Sevdim Seni Mabuduma

Mustafa Ceceli - Şarkı Sözleri - SarkiSozleriNette.Com
Mustafa Ceceli - ŞarkıSözleriNette
Sevdim seni mabuduma, canan diye sevdim.
Sevdim seni mabuduma, canan diye sevdim...
Bir ben değil alem sana, hayran diye sevdim.
Bir ben değil alem sana, hayran dìye sevdim...

Evladını yarden geçerek, ben ravzana geldim.
Evladını yarden geçerek, ben ravzana geldim...
Ahlâkını meth etmeden, Kur’an diye sevdim.
Ahlâkını meth etmeden, Kur’an diye sevdim...

Kurbanın olam Şahuresul, kovma kapından.
Kurbanın olam Şahuresul, kovma kapından...
Dinarına müştâk olan, yezdan diye sevdim.
Dinarına müştâk olan, yezdan diye sevdim...

Mahşerde Nebiler bile, senden medet ister.
Mahşerde Nebiler bile, senden medet ister...
Gül yüzlü melekler sana, hayran diye sevdim.
Gül yüzlü melekler sana, hayran diye sevdim...

"Tanıyamadım hakkıyla ‪Allah‬'ı ,
Sevemedim lâyıkıyla Resulullah'ı,
Yüzüm yok huzurda yer almaya,
Merhametine muhtacım ya Resûlallah....

Senin gibi tanıyamadım âlemi,
Senin gibi yaşayamadım yılları,
Senin gibi sevemedim kulları,
Sevgine muhtacım ya Resûlallah...

Gönlüm kırık gözüm yaşlı,
Artık ömrümün sonbaharı,
Şimdi vuslat zamanı,
Şefaatine muhtacım Ya Resûlallah...
Şefaatine muhtacım Ya Nebiallah...
Şefaatine muhtacım Ya Habiballah..."

Gül yüzlü melekler sana, hayran diye sevdim.
Gül yüzlü melekler sana, hayran diye sevdim...
Gül yüzlü melekler sana, hayran diye sevdim.
Gül yüzlü melekler sana, hayran diye sevdim...

Sanatçı:Mustafa Ceceli
Albüm:Aşk İçin Gelmişiz (Full Albüm)
Çıkış Tarihi:2015
SarkiSozleriNette.Com
Mustafa Ceceli - Sevdim Seni Mabuduma Lyrics (Official Video)
Mustafa Ceceli - Sevdim Seni Mabuduma (2015)Şarkı Sözü Dinle & İzle + Youtube + İzlesene
Mustafa Ceceli - Aşk İçin Gelmişiz [2015] Full Albüm
Mustafa Ceceli - Aşk İçin Gelmişiz Albümü Sözleri & Dinle & Şarkı Sözü

Mustafa Ceceli - Sevdim Seni Mabuduma Video İzle - Dinle

Paylaş :