En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Mustafa Ceceli - Ben Yürürüm Yane Yane

Mustafa Ceceli - Ben Yürürüm Yane Yane

Mustafa Ceceli - Şarkı Sözleri - SarkiSozleriNette.Com
Mustafa Ceceli - ŞarkıSözleriNette
Ben yürürüm yane yane,
Aşk boyadı beni kane.
Ne akilem, ne divane,
Gel gör beni aşk neyledi...

Gel gör beni beni aşk neyledi.
Derde giriftar eyledi.
Gel gör,gel gör...
Gel gör beni aşk neyledi...

Kâh eserim yeller gibi,
Kâh tozarım yollar gibi,
Kâh akarım seller gibi,
Gel gör beni aşk neyledi...

Gel gör beni beni aşk neyledi.
Derde giriftar eyledi.
Gel gör,gel gör...
Gel gör beni aşk neyledi...

Ya elim al kaldır beni,
Ya vaslına erdir beni.
Çok ağlattın, güldür beni.
Gel gör beni aşk neyledi...

Gel gör beni beni aşk neyledi.
Derde giriftar eyledi.
Gel gör,gel gör...
Gel gör beni aşk neyledi...

Miskin Yunus biçareyim,
Baştan ayağa yareyim.
Dost ilinden avareyim,
Gel gör beni aşk neyledi...

Gel gör beni beni aşk neyledi.
Derde giriftar eyledi.
Gel gör,gel gör...
Gel gör beni aşk neyledi...

Sanatçı:Mustafa Ceceli
Albüm:Aşk İçin Gelmişiz (Full Albüm)
Çıkış Tarihi:2015
SarkiSozleriNette.Com
Mustafa Ceceli - Ben Yürürüm Yane Yane Lyrics (Official Video)
Mustafa Ceceli - Ben Yürürüm Yane Yane (2015)Şarkı Sözü Dinle & İzle + Youtube + İzlesene
Mustafa Ceceli - Aşk İçin Gelmişiz [2015] Full Albüm
Mustafa Ceceli - Aşk İçin Gelmişiz Albümü Sözleri & Dinle & Şarkı Sözü
Mustafa Ceceli - Ben Yürürüm Yane Yane Video İzle - Dinle:

Paylaş :