En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Mustafa Ceceli - Kainat’ın Aynasıyım

Mustafa Ceceli - Kainat’ın Aynasıyım

Mustafa Ceceli - Şarkı Sözleri - SarkiSozleriNette.Com
Mustafa Ceceli - ŞarkıSözleriNette
Kainatın aynasıyım,
Madem ki ben bir insanım.
Hakkın varlık deryasıyım,
Madem ki ben bir insanım...

İnsan hakta hak insanda,
Arıyorsan bak insanda.
Hiç eksiklik yok insanda,
Madem ki ben bir insanım...

İlim bende, kelâm bende,
Nice nice âlem bende.
Yazan Levh-i kalem bende.
Madem ki ben bir insanım...

Bunca temenní dilekler,
Vız gelir çarkı felekler.
Bana eğilmiş meleklèr,
Madem ki ben bir insanım...

İlim bende kelâm bende,
Nice nice âlem bende.
Yazan Levh-í kalem bende,
Madem ki ben bir insanım...

Daimi’yim harap benim,
Ayaklara turap benim.
Aşk ehline şarap benim,
Madem ki ben bir insanım...

Aşıklara şarap benim,
Madem ki ben bir insanım dost...

Sanatçı:Mustafa Ceceli
Albüm:Aşk İçin Gelmişiz (Full Albüm)
Çıkış Tarihi:2015
SarkiSozleriNette.Com
Mustafa Ceceli - Kainat’ın Aynasıyım Lyrics (Official Video)
Mustafa Ceceli - Kainat’ın Aynasıyım (2015)Şarkı Sözü Dinle & İzle + Youtube + İzlesene
Mustafa Ceceli - Aşk İçin Gelmişiz [2015] Full Albüm
Mustafa Ceceli - Aşk İçin Gelmişiz Albümü Sözleri & Dinle & Şarkı Sözü
Mustafa Ceceli - Kainat’ın Aynasıyım Video İzle - Dinle:

Paylaş :