En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Mustafa Ceceli - Severim Ben Seni

Mustafa Ceceli - Severim Ben Seni

Mustafa Ceceli - Şarkı Sözleri - SarkiSozleriNette.Com
Mustafa Ceceli - ŞarkıSözleriNette
Severim seni ben candan içeri,
Yolum vardır bu erkandan içeri...

Beni bende demen bende değilim,
Bir ben vardır bende benden içeri...

Senin aşkın beni benden almıştır,
Ne şirin dert bu dermandan içeri...

Süleyman kuş dilín bilir dediler,
Süleyman var Süleyman’dan içeri...

Dinin terkedenin küfürdür işi,
Bu ne küfürdür imandan içerì...

Beni bende demen bende değilim,
Bir ben vardır bende benden içeri...

Sanatçı:Mustafa Ceceli
Albüm:Aşk İçin Gelmişiz (Full Albüm)
Çıkış Tarihi:2015
SarkiSozleriNette.Com
Mustafa Ceceli - Severim Ben Seni Lyrics (Official Video)
Mustafa Ceceli - Severim Ben Seni (2015)Şarkı Sözü Dinle & İzle + Youtube + İzlesene
Mustafa Ceceli - Aşk İçin Gelmişiz [2015] Full Albüm
Mustafa Ceceli - Aşk İçin Gelmişiz Albümü Sözleri & Dinle & Şarkı Sözü
Mustafa Ceceli - Severim Ben Seni Video İzle - Dinle:

Paylaş :