En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Mustafa Ceceli - Sultanım

Mustafa Ceceli - Sultanım

Mustafa Ceceli - Şarkı Sözleri - SarkiSozleriNette.Com
Mustafa Ceceli - ŞarkıSözleriNette
Can yakan gözlerini,
Bak görmeye geldim.
Ab-ı hayat sözlerinde,
Gül olup yeşermeye geldim...

Ben aciz ben yarım,
Sana tamam olmaya geldim.
Şeyda bülbüller gibí,
Gül dalına konmaya geldim...

Yanar içim,
Senden öteye yer yok.
Yanar sözlerim,
Bakamam gözlerine...

Canımdan başka servetim yokken,
Canımdan geçmeye geldim.
Kabul et n'olur ey sultanım,
Aşkınla yanmaya geldim...

Dağ taş toprak íken,
Umman olmaya geldim.
Aşksız biçareyken,
Kendimi bulmaya geldim...

Yalana meyil ederken,
Gerçeği görmeye geldim.
Yaşayán bir ölüyken,
Gönlünde doğmaya geldim...

Yanar içim,
Senden öteye yer yok.
Yanar sözlerim,
Bakamam gözlerine...

Canımdan başka servetim yokken,
Canımdan geçmeye geldim.
Kabul et n'olur ey sultanım,
Aşkınla yanmaya geldim...

Sanatçı:Mustafa Ceceli
Albüm:Aşk İçin Gelmişiz (Full Albüm)
Çıkış Tarihi:2015
SarkiSozleriNette.Com
Mustafa Ceceli - Sultanım Lyrics (Official Video)
Mustafa Ceceli - Sultanım (2015)Şarkı Sözü Dinle & İzle + Youtube + İzlesene
Mustafa Ceceli - Aşk İçin Gelmişiz [2015] Full Albüm
Mustafa Ceceli - Aşk İçin Gelmişiz Albümü Sözleri & Dinle & Şarkı Sözü
Paylaş :