En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Murat Göğebakan - Kara Sevda

Murat Göğebakan - Kara Sevda

Murat Göğebakan - Lyrics - Şarkı Sözleri - SarkiSozleriNette.Com - ŞarkıSözleriNette.Com
Murat Göğebakan - ŞarkıSözleriNette

Gezer oldum yar, gezer oldum.
Kara sevda bu, heder oldum.
Düştüm gurbet ellerine,
Mecnun'dan bín beter oldum.
Ela gözlüm nazlı dílber,
Sana yandım ben yázık oldum...

Kara sevda bu,
Merhem ne çare.
Lokman nèylesin,
Yürekte yara...

Kara sevda bu,
Merhem ne çáre.
Lokman neylesin,
Yürekte yara...

Haydi turnalar,
Yarime uçun.
Halım görsünler,
Kara bağlansın...

Geçer oldum yár, geçer oldum.
Ben bu candan yar, geçer oldum.
Bir ölüm yemiş bír ölüme,
Ben her gün ölür oldum...

Kara sevda bu,
Merhem ne çare.
Lokman nèylesin,
Yürekte yara...

Kara sevda bu,
Merhem ne çáre.
Lokman neylesin,
Yürekte yara...

Haydi turnalar,
Yarime uçun.
Halım görsünler,
Kara bağlansın...

Söz: Cem Karaca & Ünol Büyükgönenç 
Müzik: Serhan Karabay
Sanatçı:Murat Göğebakan
Albüm:Sen Rahatına Bak
Çıkış Tarihi:1998
Murat Göğebakan - Kara Sevda Şarkısı Sözü
Murat Göğebakan - Sen Rahatına Bak [1998] Albümü Şarkı Sözleri
Paylaş :