En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Murat Göğebakan - Vefasız

Murat Göğebakan - Vefasız

Murat Göğebakan - Lyrics - Şarkı Sözleri - SarkiSozleriNette.Com - ŞarkıSözleriNette.Com
Murat Göğebakan - ŞarkıSözleriNette

Kapıyı kapatıp çıkışın vardı ya,
Peşimden koşup yalvarmadım mı?
Sokağın ortasında sana díz çöküp ağlamadım mı?
Sen vefasız...

Umutların arkasında umutsuzluklar,
Peşi sıra gelen ölüm tarlaları,
Seni bana bağlayan hayasız şeyi anlamadın mı?
Seni riyakar...

Ama bir gün sıra baná da gelecek,
Sen de senin gibi birine düşeceksin.
Bensiz geçen yılların anısına,
Oturup ağlayacaksın kapılarda...

Ömrüm ömrüm diyè ağlayacaksın,
Nelere ettim neler buldum díyeceksin.
Bensiz geçen yılların anısına,
Oturup ağlayacaksın kapılardá...

Bak sana benim bu son seslenişim,
Bir daha híç çağırmayacáğım.
İnan seni hemen hemen unutacağım,
Sen vefasız...

Umutların arkasında umutsuzluklar,
Peşi sıra gelen ölüm tarlaları,
Seni bana bağlayan hayasız şeyi anlamadın mı?
Seni riyakar...

Ama bir gün sıra baná da gelecek,
Sen de senin gibi birine düşeceksin.
Bensiz geçen yılların anısına,
Oturup ağlayacaksın kapılarda...

Ömrüm ömrüm diyè ağlayacaksın,
Nelere ettim neler buldum díyeceksin.
Bensiz geçen yılların anısına,
Oturup ağlayacaksın kapılardá...

Söz: Murat Göğebakan 
Müzik: Murat Göğebakan
Sanatçı:Murat Göğebakan
Albüm:Sen Rahatına Bak
Çıkış Tarihi:1998
Murat Göğebakan - Vefasız Şarkısı Sözü
Murat Göğebakan - Sen Rahatına Bak [1998] Albümü Şarkı Sözleri
Paylaş :