En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Murat Göğebakan - Vay Bana

Murat Göğebakan - Vay Bana

Murat Göğebakan - Lyrics - Şarkı Sözleri - SarkiSozleriNette.Com - ŞarkıSözleriNette.Com
Murat Göğebakan - ŞarkıSözleriNette

Su başına oturmuş,
Yari yine gözlemekteyim.
Elinden bír tas su,
Yine böylè beklemekteyim...

Su başına oturmuş,
Yari yine gözlemekteyim.
Elinden bír tas su,
Yine böylè beklemekteyim...

Vay bána vaylar bana,
Bir adım yol verin bana.
Yare kavuşmáya dağlarında,
Umutlarıyla yol verín bana...

Vay bána vaylar bana,
Bir adım yol verin bana.
Yare kavuşmáya dağlarında,
Umutlarıyla yol verín bana...

Söz: Murat Göğebakan 
Müzik: Murat Göğebakan
Sanatçı:Murat Göğebakan
Albüm:Sen Rahatına Bak
Çıkış Tarihi:1998
Murat Göğebakan - Vay Bana Şarkısı Sözü
Murat Göğebakan - Sen Rahatına Bak [1998] Albümü Şarkı Sözleri
Paylaş :