En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Emre Aydın - Ölünmüyor

Emre Aydın - Ölünmüyor
emre aydın - sarki sozu-sozleri-video klip izle-mp3 indir,dinle,youtube klip izle,sarki sozleri
Emre Aydın - SarkiSozleriNette

Ne yaptın bana sen?
Çünkü ben duvarlara döndüm.
Ne aldın benden sen?
Çünkü ben duvarlara döndüm...

Ah dağıldım tabi ben de bin parçaya,
Hem kırıldım, hem kırdım.
Ah üzüldüm tabi ben de kolay değil,
Hem kırıldım, hem kızdım...

Yana yana ah kül de oldum.
Bile bile düştüm vuruldum.
Paramparça oldum ama;
Ölünmüyor yokluğunda....

Yana yana ah kül de oldum.
Bile bile düştüm vuruldum.
Paramparça oldum ama...

Ah dağıldım tabi ben de bin parçaya,
Hem kırıldım, hem kırdım.
Ah üzüldüm tabi ben de kolay değil,
Hem kırıldım, hem kızdım...

Yana yana ah kül de oldum.
Bile bile düştüm vuruldum.
Paramparça oldum ama;
Ölünmüyor yokluğunda....

Yana yana ah kül de oldum.
Bile bile düştüm vuruldum.
Paramparça oldum ama...
Ölünmüyor yokluğunda....

Ölünmüyor bak yokluğunda ama;
Gülünmüyor da...
Ölünmüyor bak yokluğunda ama;
Gülünmüyor da...

İster unut, ister unutma!
Tuzla buz kalbim görünmüyor da.
İster unut, ister unutma!
Dipteyim ben daha da düşülmüyor da...

Yana yana ah kül de oldum.
Bile bile düştüm vuruldum.
Paramparça oldum ama;
Ölünmüyor yokluğunda....

Yana yana ah kül de oldum.
Bile bile düştüm vuruldum.
Paramparça oldum ama...
Ölünmüyor yokluğunda....

Söz: Emre Aydın
Müzik : Emre Aydın - Çağatay Şen
Düzenleme : Çağatay Şen
Emre Aydın Ölünmüyor Şarkı Sözleri 2016
Emre Aydın Ölünmüyor Yeni Şarkı Sözleri
Emre Aydın - Ölünmüyor Video Klip İzle - Dinle

Paylaş :