En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Ferhat Göçer - Yıllarım Gitti (Kendimle Yüzleştim)

Ferhat Göçer - Yıllarım Gitti (Kendimle Yüzleştim)

Ferhat Göçer - Lyrics - Şarkı Sözleri - SarkiSozleriNette.Com - ŞarkıSözleriNette.Com
Ferhat Göçer - ŞarkıSözleriNette
Kimleri sevdik, kímleri sildik.
Kimlerin peşine düştük genç ömrümüzde.
Yüz göz olduk yar seninle,
Sözümüzü esirgemez olduk...

Gençliğimi geri verseler,
Bu kez en çok kendimi severìm...
Veririm o yari de,
Kime sevdirirse sevdirsin.
Kimi öldürürse öldürsün.
Kimi güldürürse güldürsün.
Umurumda değil kaşı gözü gül yüzü,
Yıllarım gitti, yıllarım gitti...

Bir düşün niye geldik bugüne diye,
Kimlerin sözüne gittik genç ömrümüzde.
Yüz göz olduk yar senínle,
Sözümüzü esirgemez olduk...

Gençliğimi geri verseler,
Bu kez en çok kendimi severim.
Veririm o yári de,
Kime sevdirirse sevdírirsin.
Kimi öldürürse öldürsün.
Kimi güldürürse güldürsün.
Umurumda değil kaşı gözü gül yüzü,
Yıllarım gitti, yıllarım gitti...

Sanatçı:Ferhat Göçer
Albüm:Düştüm Ben Yollara (Full Albüm)
Çıkış Tarihi:2015
SarkiSozleriNette.Com
Ferhat Göçer - Yıllarım Gitti (Kendimle Yüzleştim) Lyrics (Official Video)
Ferhat Göçer - Yıllarım Gitti (Kendimle Yüzleştim) (2015)Şarkı Sözü Dinle & İzle + Youtube + İzlesene
Ferhat Göçer - Düştüm Ben Yollara [2015] Full Albüm Şarkı Sözleri
Paylaş :