En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Ferhat Göçer - Satmışım Anasını

Ferhat Göçer - Satmışım Anasını

Ferhat Göçer - Lyrics - Şarkı Sözleri - SarkiSozleriNette.Com - ŞarkıSözleriNette.Com
Ferhat Göçer - ŞarkıSözleriNette
Satmışım anasını ben bu dünyanın,
Sen benim yanımda olduktan sonra...
Satmışım anasını ben bu dünyanın,
Sen benim yanımda olduktan sonra...

Param olmasın, pulum olmasın,
Meyhaneler mesken bir berduş olsam ah..
Satmışım anasını ben bu dünyanın,
Sen benim yanımda olduktan sonra...

İstersen öldür, istersen güldür.
Yeter kí bırakma beni de güldür áh..
Satmışım anasını ben bu dünyanın,
Sen benim yanımda olduktan sonra...

Söz: Mustafa Alpagut 
Müzik: Mustafa Alpagut
Sanatçı:Ferhat Göçer
Albüm:Düştüm Ben Yollara (Full Albüm)
Çıkış Tarihi:2015
SarkiSozleriNette.Com
Ferhat Göçer - Satmışım Anasını Lyrics (Official Video)
Ferhat Göçer - Satmışım Anasını (2015)Şarkı Sözü Dinle & İzle + Youtube + İzlesene
Ferhat Göçer - Düştüm Ben Yollara [2015] Full Albüm Şarkı Sözleri
Paylaş :