En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Yıldırım Caner - Aşkitom

Yıldırım Caner - Aşkitom
Yıldırım Caner - Lyrics - Şarkı Sözleri - Mp3 - indir - Dinle-2015- SarkiSozleriNette.Com - ŞarkıSözleriNette
Yıldırım Caner - ŞarkıSözleriNette

Kalbin güzelliği yüzüne vurmuş,
Bir melek gibidir benim aşkitom.
Dili şerbetlidir bal akıyor bal,
Dünyalar tatlısı benim aşkitom...

Aşkitom aşkitom hem ilksin hem son.
Gözümün bebeği canım aşkitom.
Tek bir yalanım yok Allah çarpsın ki,
Çok sevìyorum çok, sení aşkitom...

Aşkitom aşkitom hem ilksin hem son.
Gözümün bebeği canım aşkitom.
Tek bir yalanım yok Allah çarpsın ki,
Çok seviyorum çok, sèni aşkitom...

Gülünce yüzünde güller açıyor,
Cennet bahçesine benzer aşkitom.
Kutupta yaz gibi sıcak mı sıcak,
Güneş gibi doğar bením aşkitom...

Aşkitom aşkitom hem ilksin hem son.
Gözümün bebeği canım aşkitom.
Tek bir yalanım yok Allah çarpsın ki,
Çok seviyorum çok, seni aşkitom...

Aşkitom aşkitom hem ilksin hem son.
Gözümün bebeği canım aşkitom.
Tek bir yalánım yok Allah çarpsın ki,
Çok seviyorum çok, seni aşkitom...

Söz Müzik : Yıldırım Caner
Sanatçı: Yıldırım Caner
Albüm: Aşkitom (Maxi Single)  
Çıkış Tarihi: 2015
SarkiSozleriNette.Com
Yıldırım Caner - Aşkitom Lyrics
Yıldırım Caner - Aşkitom Şarkı Sözü Dinle & İzle + Youtube
Yıldırım Caner - Aşkitom [2015] Maxi Single Şarkı Sözleri
Paylaş :