En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Murat Göğebakan - Güz Yaprakları

Murat Göğebakan - Güz Yaprakları

Murat Göğebakan - Lyrics - Şarkı Sözleri -Mp3-indir- SarkiSozleriNette.Com - ŞarkıSözleriNette.Com
Murat Göğebakan - ŞarkıSözleriNette
Andım seni bu gece,
Yad ettim yüreğimden.
Sevgi yokuşundán şimdi geçtim,
Yalnızlar rıhtımındayım bèn...

Andım seni bu gece,
Yad ettim yüreğimden.
Sevgi yokuşundan şimdi geçtim,
Yalnızlar rıhtımındayım ben...

Güz yaprakları mevsimisin sen döker mi böyle?
Bu aşk için baharında biter mi söyle?
Güz yaprakları mevsimisin sen döker mi böyle?
Bu aşk için baharında biter mí söyle..?

Gök kubbe senin için,
Denizler senin göz yaşın.
Bastığım toprak yüreğin,
Sensiz bu dünyayı neyleyim...

Gök kubbe senin için,
Denizler senin göz yaşın.
Bastığım toprak yüreğin,
Sensiz bu dünyayı neyleyim...

Güz yaprakları mevsimisin sen, döker mì böyle?
Bu aşk için baharında biter mi söyle?
Güz yaprakları mevsimisín sen, döker mi böyle?
Bu aşk için baharında biter mi söyle..?

Söz: Murat Göğebakan
Müzik: Murat Göğebakan
Sanatçı:Murat Göğebakan
Albüm:Sevgiliye
Çıkış Tarihi:2007
SarkiSozleriNette.Com
Murat Göğebakan - Güz Yaprakları Lyrics + Youtube
Murat Göğebakan - Güz Yaprakları Şarkı Sözü Dinle & İzle
Murat Göğebakan - Sevgiliye [2007] Albümü Şarkı Sözleri
Paylaş :