En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Gökhan Tan - Seni Bana Yazsınlar

Gökhan Tan - Seni Bana Yazsınlar
Gökhan Tan - Lyrics - Şarkı Sözleri - SarkiSozleriNette.Com - ŞarkıSözleriNette.Com
Gökhan Tan - ŞarkıSözleriNette

Kıyametler kopuyor içimde,
Yasakları deldim ellerimle.
Bilen iyi bilír çok zor severim,
Aklım kaldı her şèyinde...

Düşünüp taşındım, bardağı taşırdım,
Kendimde şaşırdım, hayır olsun...
Elimi tutsaydın, tabumu yıksaydın,
Tene dokunsaydın, of geçmiş olsun, geçmiş olsun...

Hişştt seni bana yazsınlar, bení sana yazsınlar,
Hiç bekletmeden gel kaçırmasınlar.
Sen ayamadın mı, beni duyamadın mı?
Ben kök salmadan gel yazılmasınlar...

Seni bana yazsınlar, bení sana yazsınlar,
Hiç bekletmeden gel kaçırmasınlar.
Sen ayamadın mı, beni duyamadın mı?
Gel bi şey deniycem uyanmasınlar...

Sanatçı:Gökhan Tan
Albüm:Seni Bana Yazsınlar (Single)
Çıkış Tarihi:2015
SarkiSozleriNette.Com
Gökhan Tan - Seni Bana Yazsınlar Şarkı Sözleri Dinle & İzle
Gökhan Tan - Seni Bana Yazsınlar (2015) Lyrics
Gökhan Tan - Seni Bana Yazsınlar [2015] Single Albümü Şarkı Sözleri
Paylaş :