En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Gökçe Kılınçer - Güneşin Kızkardeşi

Gökçe Kılınçer - Güneşin Kızkardeşi
Gökçe Kılınçer - Lyrics - Şarkı Sözleri - Mp3 - indir - SarkiSozleriNette.Com - Dinle - 2015 - ŞarkıSözleriNette.Com
Gökçe Kılınçer - ŞarkıSözleriNette

Ucu yok, bucağı yok,
Sarmıyor dünya,
Bana mı dar?

Sen orda, ben de burda,
Dağıldık yer yer,
Neyim mì var?

Koyma beni koyma,
Burda bu yerlerde.
Kalmam bu şehirde,
Sevgi bizi beklèr...

Günüm yok, gündüzüm yok.
Aşım var bin bír, tadı mı var?
Sarıyor her bir yanı,
Sanrılar bir bir, neyim mi var?

Böyle sevilmez ki, şefkat verilmez ki.
Yansın içim yansın, sensiz edilmez ki...

Yollar aştım bítmez, aşklan!

Sor dedi yollar bana,
Adında bin bir tadı mı var?
Özledim ben çok onu,
Toplandım bir bir param dá var...

Sayma beni sayma,
Burda bu yerlerde,
Kalmam bu şehirde,
Sevgi bizi bekler....

Söz&Müzik: Gökçe Kılınçer
Sanatçı: Gökçe Kılınçer
Albüm: Güneşin Kızkardeşi (Single) 
Çıkış Tarihi: 2015
SarkiSozleriNette.Com
Gökçe Kılınçer - Güneşin Kızkardeşi Lyrics
Gökçe Kılınçer - Güneşin Kızkardeşi (Official Video)
Gökçe Kılınçer - Güneşin Kızkardeşi Şarkı Sözü Dinle & İzle
Gökçe Kılınçer - Güneşin Kızkardeşi [2015] Single Albümü Şarkı Sözleri
Paylaş :