En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Cem Adrian - Yine Ayrılık

Cem Adrian - Yine Ayrılık

Cem Adrian - Lyrics - Şarkı Sözleri - Mp3 - indir -İzle SarkiSozleriNette.Com - ŞarkıSözleriNette.Com
Cem Adrian - ŞarkıSözleriNette

Bu gece kalbim çok üşüyor,
Ümidim elimden düşüyor,
Sessizce akan bìr ırmak gibiyim,
Kıyılardan sesim duyulmuyor…

Kim bilir şimdí sen nerelerdè,
Kiminle yıldızlar sayıyorsun.
Ben ayın karanlık yüzünde, güneşimi bekliyorum…
Ben ayın karanlık yüzünde, güneşimi bekliyorum…

Ah ayrılık, yine ayrılık,
Neden beni terketmiyor.
Ah áyrılık, ne keskín bu ayrılık,
Neden peşimi bırakmıyor...

Ah ayrılık, yine ayrılık,
Neden beni terketmiyor.
Ah ayrılık, ne keskin bu ayrılık,
Neden peşimi bırakmıyor...

Prodüktör & Söz & Müzik & Aranje & Mix & Mastering: Cem Adrian 
Sanatçı:Cem Adrian
Albüm:Yalnızlık Senden Daha Çok Seviyor Beni [EP]
Çıkış Tarihi:2015
SarkiSozleriNette.Com
Cem Adrian - Yine Ayrılık Lyrics
Cem Adrian - Yine Ayrılık Şarkı Sözü Dinle & İzle
Cem Adrian Yeni Şarkı Sözleri
Cem Adrian - Yine Ayrılık (Official Audio) - DokuzSekiz Müzik
Cem Adrian - Yalnızlık Senden Daha Çok Seviyor Beni [2015] Maxi Single Şarkı Sözleri
Paylaş :