En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Alp Yenier - Her Şeyin Ötesinde (Çilek Kokusu Dizi Müziği)

Alp Yenier - Her Şeyin Ötesinde (Çilek Kokusu Dizi Müziği)

Çilek Kokusu Dizisi - Lyrics - Jenerik Müziği Şarkı Sözleri-SarkiSozleriNette.Com
Çilek Kokusu Dizisi-ŞarkıSözleriNette

Her şeyin ötesinde kaldım, kalakaldım.
Şaştığım, yanaştığım...
Güzel sözlerine değil, isimsiz gözlerine ìnandığım.
Hiç pişman olmayıp, asla peşini bırakmadığım kadın...

Her zaman bu kadar derin, her zaman bu kadar benim,
Daíma küçücük bir kız gibi sarıl bana.
Al beni öp biraz, dokun sakin ve usulca...
İzin ver senin için yazılmış olmama,
Gülümse yeter bana...

Her şeyin ötesinde kaldım, kalakaldım.
Şaştığım, yanaştığım...
Güzel sözlerinè değil, isimsiz gözlerine inandığım.
Hiç pişman olmayıp, asla peşini bırakmadığım kadın...

Her zaman bu kadar derín, her zaman bu kadar benim,
Daima küçücük bir kız gibi sarıl bana.
Al beni öp biraz, dokun sakin ve usulca...
İzin ver senin için yazılmış olmáma,
Gülümse yeter bana...

Dinle beni sevdíğim...
Her zaman seveceğim...

Sanatçı:Alp Yenier
Albüm:Her Şeyin Ötesinde
Çıkış Tarihi:2015
SarkiSozleriNette.Com
Alp Yenier - Her Şeyin Ötesinde (Çilek Kokusu Dizi Müziği) Şarkısı Sözleri
Şarkı Sözü (Her Şeyin Ötesinde (Alp Yenier)) - Star Tv
Alp Yenier - Her Şeyin Ötesinde (Video Klip) 2015 - Karaoke
Alp Yenier - Her Şeyin Ötesinde (Çilek Kokusu Dizi Müziği) Dinle & İzle Şarkı Sözleri
Paylaş :