En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Bip Bip (Bayrasa Mix)

Bip Bip (Bayrasa Mix)
Cano sevmek suçsa, 
Seviyorum seni, áffet beni. 
Yanaklarımdan süzülürken aşk, 
Öpme istersen... 

Güneş teninde güzel, 
Bana aşk lazım, bana aşk lazım. 
Alem önümde yüzèr, 
Bana sen lazım, bana sen lazım... 

Yanıyorum caiz mi bu? 
Yalana mı dolanáyım? 
Sustum yuttum sansür mü bu? 
Dilimi mi ısırayım? 
Bana getir, ben içerim, 
Bi dudak versen güzelim. 
Bip bip bip bip... 
Şerbet akar öpsen beni... 

Penceremde yaz, 
İçimde kar, düşer düşer ağlar. 
Köle miyim ben? 
Gel kurtar zincírlerimden...

Güneş teninde güzel, 
Bana aşk lazım, bana aşk lazım. 
Alem önümde yüzèr, 
Bana sen lazım, bana sen lazım... 

Yanıyorum caiz mí bu? 
Yalana mı dolanayım? 
Sustum yuttum sansür mü bu? 
Dilimi mi ısıráyım? 
Bana getir, ben íçerim, 
Bi dudak versen güzelim. 
Bip bip bip bip... 
Şerbet akar öpsen beni... 

Yanıyorum caiz mí bu? 
Yalana mı dolanayım? 
Sustum yuttum sansür mü bu? 
Dilimi mi ısıráyım? 
Bana getir, ben íçerim, 
Bi dudak versen güzelim. 
Bip bip bip bip... 
Şerbet akar öpsen beni... 

Sanatçı: Simge Sağın
Albüm:Bip Bip
Çıkış Tarihi:2014

Simge Sağın - Bip Bip Şarkısı Sözleri
Bip Bip (Acoustic Radio Mix) feat. Bayrasa - Simge feat. Bayrasa
Bip Bip (Bayrasa BaGaTur Remix )
Bip Bip ( Bayrasa Electroacoustic Edit )
Paylaş :