En Yeni Şarkı Sözlerini Sitemizde Arayınız...

Aydın Kurtoğlu - Öptüm

Aydın Kurtoğlu - Öptüm

Aydın Kurtoğlu - Lyrics - Şarkı Sözleri - Mp3 - İndir - SarkiSozleriNette.Com - Dinle - 2015 - ŞarkıSözleriNette.Com
Aydın Kurtoğlu - ŞarkıSözleriNette

Samimiyeti kaybettik,
Bu aşkta ikimize de yer kalmadı.
Hep gururdan vazgeçtik,
Ama mutlu son diye bir şey olmadı...

Ne kara kaşına gözüne,
Ne de yılanı delíğinden çıkaran sözüne.
Kendime söz verdim,
Kanmayacáğım bile bile...

Bu sefer dönüş olmayacak,
İki yanına da kalmayacak,
Yetmedí gücün,sana son sözüm,
Öptüm hiç acımayacak...

Bu sefer dönüş olmayacak,
İki yanına da kalmayacak,
Yetmedi gücün,sana son sözüm,
Öptüm hiç acımayacak...

Şiir:
Kimse dokunamaz benim gibi sana,
Sevemezsin bì daha,
Unut bèni...
Ya da vazgeçtim,
Asla unutma...!!!

Bu sefer dönüş olmayacak,
İki yanına da kalmayacak,
Yetmedí gücün,sana son sözüm,
Öptüm hiç acımayacak...

Bu sefer dönüş olmayacak,
İki yanına da kalmayacak,
Yetmedi gücün,sana son sözüm,
Öptüm híç acımayacak...

AYDIN KURTOĞLU - ÖPTÜM VİDEO KLİBİ  İZLE


Sanatçı:Aydın Kurtoğlu
Albüm:Öptüm (Single)
Çıkış Tarihi:2015
SarkiSozleriNette.Com
Aydın Kurtoğlu - Öptüm Lyrics
Aydın Kurtoğlu - Öptüm (2015) Şarkı Sözü Dinle & İzle
Aydın Kurtoğlu - Öptüm Şarkı Sözleri - Teaser - 2
Aydın Kurtoğlu - Öptüm - Netd Müzik - Youtube Klibi
Aydın Kurtoğlu’nun Öptüm isimli 2015 yeni şarkısı ve sözleri.
Aydın Kurtoğlu - Öptüm [2015] Single Albümü Şarkı Sözleri
Paylaş :